SPUB/SPUBi MEiN: Nabór wniosków na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej

Rozpoczął się nabór na składanie wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).

 

  1. Aby wziąć udział w procesie składania wniosków z ramienia WUM bardzo prosimy o przesłanie do dnia 31 lipca 2023 roku informacji na adres: awn@wum.edu.pl  o  chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu finansowania:

    1. Rodzaj projektu /inwestycji: utrzymanie aparatury naukowo-badawczej/stanowiska specjalistycznego/infrastruktury informatycznej

    2. Tytuł - nazwa aparatury/stanowiska albo infrastruktury

    3. Jednostka organizacyjna wnioskodawcy realizująca zadanie oraz lokalizacja aparatury/stanowiska albo infrastruktury

    4. Szacunkowa kwota wnioskowana

 

  1. Wniosek dostępny jest w systemie OSF (https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MEiN- formularz nr 1 „Wniosek o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego lub na utrzymanie specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUB / SPUBi”) – zachęcamy do zapoznania się z formularzem wniosku.

 

  1. Kolejnym etapem będzie weryfikacja Państwa wniosku:

  1. wypełnienie formularza w systemie OSF( https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MEiN - formularz nr 1)
  1. dołączenie Działu Wsparcia Projektów w systemie OSF jako Redaktora pomocniczego, zarejestrowanego użytkownika OSF – proszę wpisać login: awn
  1. wysłanie do weryfikacji wniosku w wersji roboczej pdf na adres: awn@wum.edu.pl do dnia 16 sierpnia 2023 roku.

 

Przed podjęciem decyzji o składaniu wniosku bardzo proszę o dokładne zapoznanie się z kryteriami szczegółowymi oceny wniosków; przy przyznawaniu środków finansowych na utrzymanie aparatury brana jest pod uwagę:

  1. unikatowość aparatury w skali kraju;

  2. znaczenie aparatury dla rozwoju działalności naukowej, w szczególności w kierunkach określonych w polityce naukowej państwa;

  3. potencjał organizacyjny i ludzki wnioskodawcy oraz doświadczenie związane z obsługą i wykorzystywaniem aparatury w prowadzeniu działalności naukowej;

  4. sposób wykorzystywania aparatury do prowadzenia działalności naukowej, w szczególności liczbę projektów krajowych i międzynarodowych realizowanych z wykorzystaniem tej aparatury;

  5. znaczenie aparatury dla rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej w zakresie działalności naukowej;

  6. wykorzystywanie aparatury do świadczenia, w tym odpłatnie, usług w zakresie działalności naukowej na rzecz podmiotów spoza systemu szkolnictwa wyższego i nauki;

  7. liczbę użytkowników, którzy rozpoczęli korzystanie z aparatury w okresie 24 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku;

  8. zasadność planowanych kosztów w odniesieniu do przedmiotu i zakresu działalności naukowej prowadzonej z wykorzystaniem aparatury;

  9. prawidłowość wykorzystania i rozliczania wcześniej przyznanych środków finansowych na utrzymanie aparatury.

 

DO POBRANIA: Rozporządzenie regulujące zakres konkursu oraz kryteria oceny wniosków.

 

Zanim wniosek zostanie podpisany przez Władze Uczelni należy przed jego wysłaniem uzyskać pisemną zgodę na złożenie wniosku Kierownika Kliniki/Jednostki, w której znajduje się przedmiot finansowania (zgoda może być przesłana w formie email na adres awn@wum.edu.pl).

 Wnioski bez wymaganej zgody nie będą procedowane.

 

 

HARMONOGRAM PRACY NAD WNIOSKIEM:

  1. Do 31.07.2023 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl informacji o chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu finansowania

  1. Do 16.08.2023 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl  pdf  wypełnionego wniosku w wersji roboczej wraz z załącznikami,

  2. Do 21.08.2023 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl skanu wymaganej zgody Kierownika Jednostki,

  3. Do 28.08.2023 ostateczny termin przekazania do Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl   zablokowanego w systemie OSF wniosku w formacie PDF do podpisu Władz Uczelni.

 

Termin na składanie wniosków do MEIN upływa 31 sierpnia 2023 r.

 

Miejsce składania wniosków
W systemie OSF https://osf.opi.org.pl/
Termin składania wniosków
Data wydarzenia
Typy projektów
Inwestycyjne
Osoba do kontaktu w sprawie konkursu
awn@wum.edu.pl