APP_424_NCBR178_2022

08.08.2022
Postępowanie zakończone
postępowanie zakończone
Termin składania ofert
Tytuł postępowania

Zapytanie ofertowe dotyczy realizacji usługi kompleksowego wykonania 2 komiksów dla dzieci i młodzieży. Zapytanie realizowane jest w ramach realizacji zadania 10. w projekcie NCBR178 Budowanie zaufania do szczepień ochronnych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi komunikacji i wpływu społecznego:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Kompleksowe wykonanie dwóch komiksów poruszających tematykę szczepień ochronnych:

  • 1 komiks dla dzieci młodszych, w wieku ok 6-8 lat – prostsza historia, mniej tekstu, plus elementy dodatkowe np. kolorowanki, ilość stron: 10-16
  • 1 komiks dla dzieci starszych, w wieku ok 12-14 lat – bardziej zaawansowany, dłuższa historia, ilość stron: 10-16

Zakres merytoryczny: promowanie wiedzy na temat szczepień ochronnych, w przekazie istotne jest oswajanie
z tematyką szczepień ukierunkowane na naukę krytycznego myślenia w kontekście "uodparniania" na fakenewsy.

Czas realizacji: 2-3 miesiące

Założone główne elementy usługi w ramach przygotowania jednego komiksu to:

1. Opracowanie ogólnej koncepcji przekazu zgodnie z rekomendacjami zamawiającego

2. Opracowanie scenariusza

3. Przygotowanie szkicu koncepcyjnego (materiału poglądowego)

4. Wykreowanie bohatera, opracowanie dynamiki, opracowanie stylu tekstu

5. Konsultacje z zamawiającym i wprowadzanie poprawek

6. Wykonanie line art (projektu każdej strony komiksu)

7. Opracowanie obrysu, koloru, światłocieni

8. Wprowadzanie drobnych poprawek

9. Wykończenie komiksu

Wymagania techniczne: ostateczny format komiksów umożliwiający edycję wersji elektronicznej w przeglądarkach PDF oraz przygotowany do wydruku (elementem odbioru usługi może być wydruk wersji testowej).

Wybór oferty

Zapytanie ofertowe dotyczy realizacji usługi kompleksowego wykonania 2 komiksów dla dzieci i młodzieży. Zapytanie realizowane jest w ramach realizacji zadania 10. w projekcie NCBR178 „Budowanie zaufania do szczepień ochronnych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi komunikacji i wpływu społecznego”