Nabór wniosków na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej SPUB/SPUBi

Rozpoczął się nabór na składanie wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).

1. Aby wziąć udział w procesie składania wniosków z ramienia WUM bardzo prosimy o przesłanie do dnia 29 lipca 2022 roku informacji na adres: awn@wum.edu.pl  o  chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu  finansowania:

a. Rodzaj projektu /inwestycji: utrzymanie aparatury naukowo-badawczej/stanowiska specjalistycznego/infrastruktury informatycznej

b. Tytuł - nazwa aparatury/stanowiska albo infrastruktury

c. Jednostka organizacyjna wnioskodawcy realizująca zadanie oraz lokalizacja aparatury/stanowiska albo infrastruktury

d. Kwota wnioskowana

2. Wniosek dostępny jest w systemie OSF (https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MNiSW- formularz nr 1 „Wniosek o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego lub na utrzymanie specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUB / SPUBi”) – zachęcamy do zapoznania się z formularzem wniosku.

3. Kolejnym etapem będzie weryfikacja Państwa wniosku:

•             wypełnienie formularza w systemie OSF( https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MNiSW- formularz nr 1)

•             dołączenie Działu Wsparcia Projektów w systemie OSF jako Redaktora pomocniczego, zarejestrowanego użytkownika OSF o loginie: awn

•             wysłanie do weryfikacji wniosku w wersji roboczej pdf na adres: awn@wum.edu.pl do dnia 16 sierpnia 2022 roku.

Dołączamy Rozporządzenie regulujące zakres konkursu oraz kryteria oceny wniosków.

Zanim wniosek zostanie podpisany przez Władze Uczelni należy przed jego wysłaniem uzyskać pisemną zgodę na złożenie wniosku Kierownika Kliniki/Jednostki, w której znajduje się przedmiot finansowania (zgoda może być przesłana w formie email na adres awn@wum.edu.pl).

Wnioski bez wymaganej zgody nie będą procedowane.

HARMONOGRAM PRACY NAD WNIOSKIEM:

  • Do 29.07.2022 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl informacji o chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu  finansowania
  • Do 16.08.2022 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl  pdf  wypełnionego wniosku w wersji roboczej wraz z załącznikami,
  • Do 19.08.2022 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl skanu wymaganej zgody Kierownika Jednostki,
  • Do 26.08.2022 ostateczny termin przekazania do Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl   zablokowanego w systemie OSF wniosku w formacie PDF do podpisu Władz Uczelni.

Termin na składanie wniosków do MEIN upływa 31 sierpnia 2022 r.

Podmioty uprawnione do składania wniosków

Uczelnia

Termin składania wniosków
Data wydarzenia
Typy projektów
Projekty inwestycyjne
Osoba do kontaktu w sprawie konkursu
awn@wum.edu.pl