SPUB/ SPUBi

Rozpoczął się nabór na składanie wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).

Aby wziąć udział w procesie składania wniosków z ramienia WUM bardzo prosimy o przesłanie do dnia 30 lipca 2021 roku informacji na adres: awn@wum.edu.pl  o  chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu  finansowania:

a. Rodzaj projektu /inwestycji: utrzymanie aparatury naukowo-badawczej/stanowiska specjalistycznego/infrastruktury informatycznej

b. Tytuł - nazwa aparatury/stanowiska albo infrastruktury

c. Jednostka organizacyjna wnioskodawcy realizująca zadanie oraz lokalizacja aparatury/stanowiska albo infrastruktury

d. Kwota wnioskowana

Wniosek dostępny jest w systemie OSF (( https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MNiSW- formularz nr 1) – zachęcamy do zapoznania się z formularzem.

Kolejnym etapem będzie weryfikacja Państwa zgłoszenia i informacja o wypełnieniu i złożeniu wniosku poprzez :

•             wypełnienie formularza w systemie OSF( https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MNiSW- formularz nr 1)

•             dołączenie w systemie OSF jako Redaktora pomocniczego login : awn

•             wysłanie do weryfikacji wniosku w wersji roboczej pdf na adres: awn@wum.edu.pl do dnia 16 sierpnia 2021 roku.

Dołączamy Rozporządzenie regulujące zakres oraz kryteria oceny wniosków.

Zanim wniosek zostanie podpisany przez Władze Uczelni należy przed jego wysłaniem uzyskać pisemną zgodę na złożenie wniosku Kierownika Kliniki/Jednostki, w której umieszczona jest aparatura.

Wnioski bez wymaganej zgody nie będą procedowane.

HARMONOGRAM PRACY NAD WNIOSKIEM:

  • Do 30.07.2021 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl informacji  o  chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu  finansowania
  • Do 16.08.2021 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl  pdf  wypełnionego wniosku w wersji roboczej,
  • Do 20.08.2021 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl scanu wymaganej zgody Kierownika Jednostki,
  • Do 26.08.2021 ostateczny termin przekazania do Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl   zablokowanego w systemie OSF wniosku do podpisu Władz Uczelni.

Termin na składanie wniosków do MNiSW upływa 31 sierpnia 2021 r. Po tym terminie Wnioskodawcy nie będą mieli możliwości wysłania wniosku w OSF.

Podmioty uprawnione do składania wniosków

Uczelnia

Termin składania wniosków
Data wydarzenia
Osoba do kontaktu w sprawie konkursu
awn@wum.edu.pl
Przedmiot konkursu
Projekty naukowe