- Home
- Nabór wniosków na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej SPUB/SPUBi
Nabór wniosków na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej SPUB/SPUBi
Rozpoczął się nabór na składanie wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).
- Aby wziąć udział w procesie składania wniosków z ramienia WUM bardzo prosimy o przesłanie do dnia 25 lipca 2024 roku informacji na adres: awn@wum.edu.pl o chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu finansowania:
- Rodzaj projektu /inwestycji: utrzymanie aparatury naukowo-badawczej/stanowiska badawczego/infrastruktury informatycznej
- Tytuł - nazwa aparatury/stanowiska albo infrastruktury – muszą się one znajdować w ewidencji środków trwałych WUM
- Numer inwentarzowy aparatury/ stanowiska albo infrastruktury z ewidencji środków trwałych WUM
- Jednostka organizacyjna wnioskodawcy realizująca zadanie oraz lokalizacja aparatury/stanowiska albo infrastruktury
- Szacunkowa kwota wnioskowana
- Wniosek dostępny jest w systemie OSF (https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MNiSW (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego) - formularz nr 1 „Wniosek o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego lub na utrzymanie specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUB / SPUBi”) – zachęcamy do zapoznania się z formularzem wniosku.
- Kolejnym etapem będzie weryfikacja Państwa wniosku:
- wypełnienie formularza w systemie OSF( https://osf.opi.org.pl/ - nowy wniosek – MNiSW (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego) - formularz nr 1)
- dołączenie Działu Wsparcia Projektów w systemie OSF jako Redaktora pomocniczego, zarejestrowanego użytkownika OSF – proszę wpisać login: awn
- wysłanie do weryfikacji wniosku w wersji roboczej pdf na adres: awn@wum.edu.pl do dnia 12 sierpnia 2024 roku.
Przed podjęciem decyzji o składaniu wniosku bardzo proszę o dokładne zapoznanie się z kryteriami szczegółowymi oceny wniosków; przy przyznawaniu środków finansowych na utrzymanie aparatury brana jest pod uwagę:
- unikatowość aparatury w skali kraju;
- znaczenie aparatury dla rozwoju działalności naukowej, w szczególności w kierunkach określonych w polityce naukowej państwa;
- potencjał organizacyjny i ludzki wnioskodawcy oraz doświadczenie związane z obsługą i wykorzystywaniem aparatury w prowadzeniu działalności naukowej;
- sposób wykorzystywania aparatury do prowadzenia działalności naukowej, w szczególności liczbę projektów krajowych i międzynarodowych realizowanych z wykorzystaniem tej aparatury;
- znaczenie aparatury dla rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej w zakresie działalności naukowej;
- wykorzystywanie aparatury do świadczenia, w tym odpłatnie, usług w zakresie działalności naukowej na rzecz podmiotów spoza systemu szkolnictwa wyższego i nauki;
- liczbę użytkowników, którzy rozpoczęli korzystanie z aparatury w okresie 24 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku;
- zasadność planowanych kosztów w odniesieniu do przedmiotu i zakresu działalności naukowej prowadzonej z wykorzystaniem aparatury;
- prawidłowość wykorzystania i rozliczania wcześniej przyznanych środków finansowych na utrzymanie aparatury.
Zanim wniosek zostanie podpisany przez Władze Uczelni należy przed jego wysłaniem uzyskać pisemną zgodę na złożenie wniosku Kierownika Kliniki/Jednostki, w której znajduje się przedmiot finansowania (zgoda może być przesłana w formie email na adres awn@wum.edu.pl).
Wnioski bez wymaganej zgody nie będą procedowane.
HARMONOGRAM PRACY NAD WNIOSKIEM:
- Do 25.07.2024 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl informacji o chęci złożenia wniosku wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi przedmiotu finansowania
- Do 12.08.2024 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl pdf wypełnionego wniosku w wersji roboczej wraz z załącznikami,
- Do 19.08.2024 przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl skanu wymaganej zgody Kierownika Jednostki,
- Do 26.08.2024 ostateczny termin przekazania do Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl zablokowanego w systemie OSF wniosku w formacie PDF do podpisu Władz Uczelni.
Termin na składanie podpisanych przez Władze Uczelni wniosków do MNISW upływa 31 sierpnia 2024 r.
Uczelnia