- Home
- MAESTRO 13
MAESTRO 13
Narodowe Centrum Nauki (NCN) ogłasza konkurs MAESTRO 13 na projekty badawcze dla doświadczonych naukowców mające na celu realizację pionierskich badań naukowych, w tym interdyscyplinarnych, ważnych dla rozwoju nauki, wykraczających poza dotychczasowy stan wiedzy i których efektem mogą być odkrycia naukowe.
W konkursie tym można otrzymać środki na wynagrodzenia dla zespołu badawczego, w tym również stypendia dla studentów lub doktorantów, zakup lub wytworzenie aparatury naukowo-badawczej oraz pokryć inne koszty związane z wydatkami niezbędnymi do realizacji projektu badawczego.
Środki finansowe przeznaczone na realizację projektów badawczych w ramach konkursu MAESTRO 13 to 20 mln zł.
Wniosek należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez system ZSUN/OSF, dostępny pod adresem https://osf.opi.org.pl zgodnie z procedurą składania wniosków. Zasady składania wniosków wyjaśnione są w Wytycznych dotyczących wypełniania wniosków w konkursie MAESTRO 13 w systemie ZSUN/OSF.
Prosimy o zapoznanie się z dokumentacją konkursową zawartą w niniejszym ogłoszeniu.
Instrukcja przygotowania wniosku jest dostępna tutaj.
Zgodnie z decyzją Władz Uczelni do wszystkich wniosków wymagane jest:
- Uzyskanie pisemnej zgody (np. e-mail) Kierownika Kliniki/Jednostki na prowadzenie projektu w Klinice przez Inicjatora projektu,
- Uzyskanie pisemnej zgody (np. e-mail) Dyrekcji Szpitala na prowadzenie projektu:
- w przypadku wniosków, w których zakresie jest przewidziane prowadzenie projektu na bazie szpitalnej WUM,
- w przypadku wniosków, w których planowane jest udostępnianie danych medycznych przez Szpital.
Wnioski bez wymaganych zgód nie będą procedowane.
UWAGA: Harmonogram składania wniosków w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym:
- Do 20.07.2021r. - przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl informacji o planach/chęci przygotowania wniosku. W informacji zwrotnej przesłane zostaną pozostałe informacje oraz pomocne dokumenty;
- Do 23.08.2021 r. – przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl wydruku pdf wniosku wraz z załącznikami do weryfikacji pracowników Działu oraz zgód Kierownika Jednostki/ Dyrekcji Szpitala;
- Do 07.09.2021 r. – przesłanie na adres Działu Wsparcia Projektów awn@wum.edu.pl ostatecznej wersji wniosku w formacie pdf oraz Dokumentu DO PODPISU przez Rektora.
Ostateczny termin przesyłania zatwierdzonych wniosków do podpisu Prorektora ds. Nauki i Transferu Technologii upływa 7 września 2021 r.
Nabór wniosków w systemie ZSUN/OSF trwa od 21 czerwca do 15 września 2021 r. do godziny 16:00.